Läs mer om hur mycket pengar ni kan spara och hur ni kan öka servicen med SMSavisering.se
Gå till SMSavisering.se
Tre korta exempel:1: Vid en snittförlust* på uteblivet besök om 900 kr sparar ditt företag 700 kr i månaden om bara en av två kommer som annars skulle missat sitt besök. Det blir 8 400 kr om året inklusive moms. Detta är efter vi räknat bort prenumerationsavgift och ca 50 st SMS.
2: Vid en snittförlust* på uteblivet besök om 1 000 kr sparar ditt företag 1 800 kr i månaden om bara två av fyra kommer som annars skulle missat sitt besök. Det blir 21 600 kr om året inklusive moms. Detta är också efter vi räknat bort prenumerationsavgift och ca 50 st SMS.
3: Vid en snittförlust* på uteblivet besök om 2 000 kr sparar ditt företag 3 600 kr i månaden om bara två av fyra kommer som annars skulle missat sitt besök. Det blir 43 200 kr om året inklusive moms. Detta är också efter vi räknat bort prenumerationsavgift och ca 50 st SMS.
Vill du veta mer exakt hur mycket ditt företag skulle spara? Kontakta oss så hjälper vi till med uträkningen (gratis så klart).
* Snittförlust? Tänk på att en förlust i en kund som missar en tid inte bara är det kunden skulle betalat. Förlusten består också i kostnader för lokal, el, telefoni och så vidare som tickar på även i en tom lokal. Förlusten består också i den merförsäljning som uteblev när kunden inte kom.